Terug

Verzenden & retourneren

LEVERING

Op werkdagen besteld en betaald voor 22:00 uur is de volgende dag in huis 
Levering is op maandag tot en met zaterdag! OOK in Belgie.
M.u.v. feestdagen - houdt u er bij extreem drukke periodes rekening mee dat de levering later kan zijn dan verwacht.

Onze orders worden verzonden met PostNL.
Bij vooraf overmaken en bestellingen uit het buitenland wachten wij met verzenden tot de betaling door ons ontvangen is. 

Bent u reseller of groot inkoper bij ons bedrijf? Dan adviseren wij op werkdagen voor 12:00 uur online de bestelling te plaatsen -> uw korting kan dan nog tijdig door ons worden berekend en kan er betaald worden tot 20:00 uur voor nog diezelfde dag verwerking! 

U ontvangt ten alle tijde een track and trace-link welke na 12 uren na ontvangst in werking zal zijn.

Bent u niet thuis op het moment van aflevering, dan zal de chauffeur de eerstvolgende werkdag uw pakket opnieuw aanbieden.
Indien er dan tevens niemand aanwezig is, wordt het pakket retour gezonden aan ons.

AFLEVERING BUREN
PostNL levert niet standaard af bij de buren indien er niemand op het huisadres aanwezig is. U dient zelf een bericht achter te laten voor de chauffeur indien er bij de buren afgeleverd dient te worden. 


RETOUR:
Bevalt jouw bestelling niet? Dan kun je binnen 14 dagen NA ontvangst van jouw order deze retourneren.
Het artikel dient: ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking aan ons te worden geretourneerd. 

Hou er rekening mee dat de kosten van retourneren voor jouw eigen rekening komen en wij geen artikelen omruilen. 

Vloeistoffen EN alle soorten gels zijn UITGESLOTEN van retour! Hou er ook rekening mee dat kleuren op het scherm er anders uit kunnen zien dan in real life. 

-----> Wij leveren op basis van B2B voorwaarden en NIET op basis van B2C voorwaarden!!

Jouw bestelling mag retour naar:

IMPREZZ BV
De Schepperstraat 2a 
9285PH Buitenpost (Friesland)

Een retour wordt binnen 3-4 werkdagen afgewikkeld. Je krijgt hiervan automatisch bericht. 

NB: Zorg ervoor dat je van PostNL of ander verzendbedrijf een bewijs ontvangt van het feit dat je je pakketje hebt afgegeven. IMPREZZ BV noch één van onze andere ondernemingen is aansprakelijk voor het beschadigd- of zoekraken van retour gezonden artikelen.

ARTIKEL DEFECT:

Is een artikel defect aangekomen of heb je toch een vraag over je aankoop? 
Stuur ons dan een mail met foto/filmpje + ordernummer en omschrijving van je klacht. Aan de hand daarvan kunnen wij jou sneller helpen. 

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    www.goedkopenagelgroothandel.nl 10 / 10 - 47 Reviews @ Google
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »